Month: August 2021

Dia Simpan Suratkhabar Pada Hari Malaysia Merdeka, Sekali Ada Orang Tawar Harga Yg Mengejutkan Ramai

“Meskipun pernah ditawarkan RM20,000 oleh seorang pembeli beberapa tahun lalu, saya tidak sanggup menjual kerana percaya nilai khazanah ini lebih tinggi,” kata Mohd Tarmizi Ismail, 45, yang memiliki satu naskhah akhbar ‘The Sunday Times’ bertarikh 1 September 1957, iaitu sehari selepas pengisytiharan kemerdekaan negara. Beliau yang menetap di Kampung Kekabu

Gig1h demi konten TikTok! Setiap hari remaja ini akan berlakon 2 watak dalam drama arahannya sendiri, kemudian baru keluar bekerja

BUKAN mudah nak berlakon, apatah lagi jika terp4ksa membawa dua watak berbeza dalam setiap video yang dihasilkan. Begitulah yang dilakukan remaja berusia 19 tahun ini yang mana drama-drama pendek di TikTok miliknya sering meraih ratusan ribu tontonan. Bercerita kepada mStar, Mohammad Izwan Kamal mengakui penghasilan karya itu bukanlah satu perkara yang mudah.

“Dem4m, 0ksigen tak..” Aishah P0s1tif C0vid-19 Mohon Doa Orang Ramai..

PETALING JAYA – Selepas menga.lami gejala dem4m panas dan sempvt, penyanyi Aishah mengesahkan dirinya kini pos1tif virvs Cov1d-19. Aishah atau nama sebenarnya Wan Aishah Wan Ariffin, 56, telah memuat naik sebuah video menerusi akaun Instagramnya yang menunjukkan dia sedang melakukan ujian calitan di rumahnya. “Cov1d pos1tif, tolong doakan kami,” tulisnya

Dengar 2 pelajar nyanyi lagu patriotik versi ‘merdu, sopan’, terus rasa makin cintakan negara! Susun muzik guna handphone je – “Saya n4ngis edit video”

MENDENGAR suara kedua-dua gadis ayu ini, ternyata ia begitu merdu dan mengasyikkan. Dengan lirikan mata dan senyuman manis mereka, pasti menawan hati mereka yang menonton video nyanyian tersebut di laman sosial. Siapa sangka gaya persembahan mereka yang bersahaja tetapi menghiburkan, mampu menyuntik semangat patriotik menjelang sambutan Hari Kemerdekaan negara ke-64 pada

Solat Atas Batu Sungai Dianggap R1yak?- Ini Komen Dari Ustazah Asma

Beberapa hari yang lalu, sedikit k3coh di kalangan warganet berikutan tular di media sosial beberapa gambar dan video memaparkan sekumpulan anggota Jabatan Amal Malaysia (JAM) menunaikan solat atas batu berjeram di Yan. Ada dikalangan warganet yang menganggap tindakan sekumpulan ini seperti menunjuk-nunjuk atau riy4k. Mereka memp3rtikaikan menunaikan solat di tempat

Paru-paru abang Siti Sarah ros4k akibat C0v1d-19, ambil masa untuk pulih – “Ada kala saya sihat, ada kala kvrang tenaga”

KEADAAN kesihatan abang kepada penyanyi Allahy4rham Siti Sarah iaitu Ahmad Firdous Raissuddin semakin baik selepas hampir sebulan bert4rung nyawa melawan v1rus C0v1d-19. Berkongsi perkembangan terkini, Ahmad Firdous berkata jangk1tan tersebut menyebabkan bahagian paru-parunya ros4k dan memerlukan masa untuk pulih seperti sedia kala. “Ramai yang nak tahu keadaan sebenar saya. Maaf saya

“Kal4h spiderman” – Lebih 3 Juta Views! Netizen Kagvm Lihat Cara Labah-labah Ini Buat Sarang Sepantas Kilat

Dah menjadi kebiasaan kalau mana-mana kawasan kat rumah yang ada sarang labah-labah, pasti kita akan membersihkannya sebab tak mahu berhabuk dan serangga lain melekat di sarang tersebut. Tapi pernah tak kita terfikir effort seekor labah-labah dalam membina sarangnya? Haa kalau korang tengok video yang dikongsikan @dinaoren0 dari TikTok ni pasti korang akan teragak-agak nak

Di sebalik video v1ral gempak, ‘wanita terbang’ dedah sebenarnya ada ‘take’ lucu kereta undur ke belakang – “Saya suruh suami henyak-henyak sikit badan”

BAKAL menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-64 pada Selasa, ramai yang berkongsi video atau foto yang mencerminkan tema patriotik di media sosial. Namun video yang dimuat naik di TikTok oleh wanita ini begitu ‘rare’ dan kreatif sehingga mengundang pujian netizen. Video tersebut memaparkan wanita itu muncul secara tiba-tiba dan ‘terb4ng’ ala Superman

[VIDEO] “Buka Mask T3rus..” Gelagat Zul Ariffin Ikut Ebit Lew Beri Svmbangan, Buat Ramai Kagum.

Sejak kebelakangan ini, dapat kita lihat beberapa selebriti memilih untuk mendekatkan diri kepada agama dengan melakukan kebajikan serta mengikuti dakwah-dakwah. Situasi tersebut sudah tentu memberi satu aura po.sitif kepada para peminat mereka lebih-lebih lagi mereka adalah public f1gure yang sering menjadi perhatian masyarakat. Sama-sama beri sumbangan Salah seorang yang menjadi sorotan kini