Dakw4 Hael Husaini Pergi Kelab Hiburan ‘G4y’ Di Korea, Pengurus Ambil Tindakan Penyebar Fitn4h

Baru-baru ini, penyanyi, Hael Husaini telah terbang ke Korea Selatan atas urusan kerja setelah penerbangan antarabangsa dibuka. Namun, terdapat khabar angin yang mendakw4 pelantun lagu ‘Hajat’ itu pergi berseronok di sebuah kelab hiburan ‘g4y’ di Itaewon Korea. Ish, ber4t tudvhan tu!

Menerusi ciapan seorang lelaki di Twitter, individu berkenaan mendakw4 bahawa terdapat seorang penyanyi dari Malaysia telah pergi ke Korea tanpa menjalani kuar4ntin sebelum berhibur di kelab hiburan di Itaewon.

Dalam pada itu, terdapat individu lain turut mendakw4 penyanyi berkenaan berada di sebuah kelab hiburan ‘g4y’ di Korea. Menerusi ‘hints’ yang diberi, individu berkenaan seolah mengatakan penyanyi yang dimaksudkan itu adalah Hael Husaini.

Pengurus Hael Husaini beri respon

Video: 

Walau bagaimanapun, pengurus penyanyi berkenaan telah tampil memberi respon mengenai dakw4an terbabit. Menerusi video IG Live yang dimuat naik semula oleh Hhaelhusaini.fans di TikTok, pengurus kepada penyanyi terbabit memaklumkan bahawa pihaknya akan mengambil tindakan sewajarnya terhadap individu yang menyebarkan khabar angin itu.

Saya di sini nak terangkan apa yang sebenarnya berlaku. Saya buat video ni sebenarnya nak bagitau Healers yang Hael punya team dah ambil tindakan.

Berhenti budak tu nanti. Tak belajar dah dekat tu (Korea). Kalau dia padam sekali pun dah terlambat dik.

Aku dah jumpa Youtube dia, Instagram dia, semua alamat rumah semua dah dapat.

Susulan daripada itu, peminat Hael Husaini turut meminta agar orang ramai tidak sesuka hati memfitn4h kepada penyanyi berkenaan.

Kitaorang cuma nak cakap yang tak elok sebarkan fitn4h. Berhenti lah sebarkan fitn4h kalau tuan badan tak bagitahu pun.

Sumber: Oh Bulan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *